FANDOM

Ed
[[Edd 300.gif|250px]]

Credite

Edul foarte deştept

Ce îi place

Ştiinţa, Experimentele, Caligrafia

Prima Apariţie

Ed Microscopic

Edd (sau Dublu D, cum i se mai spune) este un tânăr inventator obsedat de curăţenie şi microfobic. Cel mai inteligent şi bun la suflet din trio, el nu este văzut fără fesul său negru, ascunzând un fel de secret ştiut doar de Ed şi Eddy. Pentru a-i diferenţia numele omofon de Ed, toţi îl numesc Dublu-D. Părinţii săi îl supun la numeroase sarcini casnice, comunicând doar prin bileţele. Edd este un elev notat doar cu 10, excelând la toate materiile, în afară de sport (aparent la un incident de la un joc de „raţele şi vânătorii”). Este un excelent cântăreţ de chitară cu pedală, deşi el insistă că urăşte acel instrument. Este incredibil de inteligent, reuşind să construiască maşinării complicate din cartoane, semne de circulaţie şi numeroase gunoaie întâlnite de Ezi pe drum. Este sensibil la mirosurile urâte şi nu are multă forţă.

PersonalitateEdit

Edd este foarte deştept, foarte tăcut şi foarte foarte politicos. Îi place să-şi petreacă timpul studiind, dar termină prin a fi târât în planurile nebuneşti ale lui Eddy, care îl stresează extrem de mult!

AparitieEdit

Edd poarta un fes negru pe cap, un tricou portocaliu, pantaloni mov, ciorapi rosii si pantofi albastrii.

GalerieEdit

Also on FANDOM

Random Wiki