FANDOM

Eddy1

Eddy este un farsor lacom, cu un temperament negativ. Este cel care se auto-propune conducătorul trioului. Plănuieşte numeroase ocazii pentru a lua banii apropiaţilor săi, pentru a cumpăra sfarmă-fălci. Este foarte sensibil şi complexat de înălţimea sa, având acelaşi complex ca şi Napoleon. Urăşte şcoala, încercând mai mult de o dată să fugă. Fişa sa şcolară îl cataloghează ca fiind un megalomaniac. Lui Eddy îi place camera sa decorată în stil retro, cu „lampa cu lavă”, un pat mare şi rotund şi un glob disco. Este văzut ca ordonându-le celor doi Ezi să execute farsele, neimplicându-se în munca fizică a acestora. Este foarte egoist, preocupându-se doar de propria persoană şi de obţinerea sfarmă-fălcilor, alegându-le chiar şi pe acestea din urmă în locul prietenilor săi. Eddy nu ştie nimic în afară de reţeta de bombe El Mongo urât-mirositoare şi unde sunt casele din copaci.

Află mai multeEdit

Lui Eddy îi place să se afle în centrul atenţiei. Face pe atotştiutorul câteodată, apărând cu planuri, care se termină rău de obicei! Dar, la ceea ce se pricepe cel mai bine, este fabricarea renumitei "Bombe El Mongo Urât-Mirositoare".

GalerieEdit

Also on FANDOM

Random Wiki