FANDOM

300px-Take This Ed and Shove It-1-.jpg

Cardul de Titlu

Lumea intreagă este ultimul episod din sezonul 4 în care Eddy le dă copiilor meserii şi ajunge bătrân.

Întreaga PovestireEdit

Partea 1Edit

Totut începe cu schema Showul Panda Eddy/Câinele Balon la care copiii nu sunt deloc interesaţi. Apoi Eddy începe să se plângă că dece toţi copiii nu mai sunt interesaţi de chestile astea copilăreşti. Edd îi explică lui Eddy că copiii sunt mari şi nu se mai interesează de chestile astea de copii mici şi au trecut pe la toţi copiii ca Eddy să vadă cum se maturizează aceştia. Atunci lui Eddy îi veni în minte o schemă la care toţi copiii să primească o slujbă. Lui Jonny i-a dat slujba de popândău, lui Rolf avea de gând să îi dea slujba de negustor de cartofi dar Rolf a refuzat şi pân la urmă i-a dat slujba de frizer. Kevin însă n-a vrut nici o slujbă pentru că el vroia să se maturizeze singur. Apoi ajungem la Nazz care a primit slujba de dentist. Apoi lui Sarah i-a dat slujba de semafor iar lui Jimmy i-a dat slujba de tăietor de copaci. Pormă ezii fuseseră la magazinul de bomboane de unde au cumpărat sfarmăfălci şi au fugit până au ajuns la Nazz care a închis sfarmăfălcile în biroul său. Apoi Nazz a început să îi consulte pe ezi. Dar Nazz a fost întreruptă de Jimmy care a căzut de pe copac când a vrut să îl taie. Apoi ezii au încercat să deschidă sfarmăfălcile şi au văzut că nau putut. Atunci au fugit până s-au oprit la Sarah care arăta semnul roşu. Ezii au aşteptat până Sarah a arătat semnul verde şi au continuat să alerge. Dar Ed a alergat primul şi a pus primul mâna pe sfarmăfălci. Edd şi Eddy au încercat să ajungă la sfarmăfălci dar până atunci Jonny mergea sub pământ şi l-a prins pe Ed în mers. Eddy şi Edd au fugit după el dar până atunci Jonny s-a ridicat şi l-a aruncat pe Ed până la Rolf care i-a făcut o frizură ca a lui. Când Eddy a văzut asta l-a rugat pe Rolf să îi facă şi lui o frizură ca a lui. Apoi Eddy a fugit cu ceilalţi ezi în garajul lui.

Partea 2Edit

După ce ezii au ajuns în garajul lui Eddy, acesta a găsit o maşină de tăiat cu care a încercat să taie biroul. În timpul acesta Edd îi spunea lui Eddy că când va fi mare vrea să devină un explorator. Apoi Eddy îi spune lui Edd că nu va ajunge niciodată bătrân pentru că acesta va construi o fântână a tinereţii. Chiar atunci Jonny găsise o comoară şi făcuse o gaură în podea. Eddy căzuse în ea şi au căzut şi alte lucruri pe el. Pormă Eddy se trezise în camera lui şi se uită în oglindă. El vede că este un om bătrân şi se sperie foarte tare. Eddy se duse să deschidă uşa şi se sperie de bastonul din mâna lui. Când deschise uşa îi vede şi pe ceilalţi ezi bătrâni şi se sperie de ei. Edd îi explica lui Eddy că au trecut peste 90 de ani şi că au îmbătrânit. Atunci Eddy începu să fugă până a văzut sfarmăfâlcile în birou. Edd deschise uşa dar până atunci Eddy fugise şi a trecut pe la fiecare copil şi a văzut că şi ei sunt bătrâni. În timpul acesta Eddy văzuse că iarăşi avea bastonul în mână şi speriat l-a aruncat. Pormă Eddy a văzut sfarmăfălcile închise în birou şi credea că ele erau cheia revenirii la normal. Edd a început să vorbească ne oprindu-se şi Eddy l-a întrerupt şi i-a spus lui Ed să distrugă biroul. Dar nu era nimic în el. Eddy a văzut iarăşi că avea bastonul în mână şi a început să se lovească în cap cu el. Apoi se trezise în garaj culcat şi se trezise foarte fericit că numai era bătrân. Ed reuşise să distrugă biroul şi Eddy a luat o sfarmăfălci şi până să o baje în gură imediat s-a trezit în camera lui pe un scaun văzând că este iarăşi bătrân. Edd i-a explicat că adormise la amintirile lor din copilărie. Şi totul se termină cu un râs adânc.

Scene şterseEdit

Au existat două scene şterse în acest episod care nu au fost difuzate.

Prima şcenă ştearsăEdit

După ce Eddy se uită în oglindă şi vede că este un om bătrân, el crede că este decât o glumă. Dabea când vede un borcan de prune uscate în buzunarul lui vede că chiar este bătrân.

După ce Ed distruse biroul şi Eddy văzuse că nu este nimic în el, acesta începuse să plângă că dece şi cum au dispărut. În timpul acesta Lee Kanker vine să îi reamintească lui Eddy că s-au căsătorit la Junkyard şi au avut o mulţime de copii şi că ceilalţi ezi au făcut asta cu surorile Kanker ale lor. Eddy nu credea aşa ceva. Edd îi spuse adevărul şi nu l-a crezut nici pe el. Dabea când Eddy a văzut copii într-un cărucior şi pe ceilalţi ezi cu surorile kanker ale lor că aveau copii.

GalerieEdit

Meseriile CopiilorEdit

Personajele BătrâneEdit

Alte ImaginiEdit

VideoEdit

[1]

Also on FANDOM

Random Wiki